The hills

jag har börjat älska the hills =D
jag har aldrig riktigt fastnat i det när det har gått på tv, kanske för att jag inte har sett från början utan hoppat in lite då och då
Jag känner mig riktigt puckad för jag visste inte att the hills är hur lauren conrad lever!
jag undrade förstås varför hon hette samma namn i serien men aldrig fattat :S
OCH GISSA VAD!
dem ska gör en motsvarande the hills fast i sverige, saltsjöbaden!
haha det kommer ju bli så misslyckat...
fast det ska vara ett riktigt filmteam så vi får se hur det går

Vill ni se vilket avsnitt som helst på The hills?
klicka här :::::::: http://www.mtv.com/ontv/dyn/the_hills/videos-full-episodes.jhtml  och välj avsnitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0