sovmorgon

tack kära gympalärare som låter ossha en idrottsdag imorrn
det betyder... SOVMORGON XD
jag och emelie ska jogga till åkeshov och bowla, sen ska vi bada
kanske inte riktigt någon sport men eftersom jag har dans på eftermiddagenså klarar jag mig

sen tvingade jag med lisa att se twilight, igen
hon tyckte självklart att den var bra
det var så kul för det var en tjej i salongen som skratta hela tiden, som en häxa!
vilket som självklart gjorde att alla andra oxå börja skratta...
bessan och jag var ett perfekt par som satt bredvid varandra eftersom hon log och skratta medan jag grät
kanske inte så mycket då men någon gång i början började det och då skrek bessan
- sanna! fan vad du e mesig som sitter och gråter
och självklart vänder sig alla om och kollar på mig...
JIppie


jag känner att jag hittade väldigt fina bilder som togs från midsommaren- 04
eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0