How come I end up where I started?

jag och lisa pratade lite idag när vi gick hem från dansen om hur folks förändras, både hur dem förändras när dem e med olika personer och hur dem har förändrats gemfört med hur dem var förut

det känns som de flesta har förändrats till det dåliga även fast det finns folk som förändras till det bättre oxå
jag undrar verkligen hur jag har förändrats?
det är faktiskt väldigt intressant att få veta hur folk uppfattar en
jag minns att på allahjärtns dag i fyran skulle vi skriva ett kort till varje person i klassen där det står något snällt om dem
som vanligt när man gör sånna grejer så skriver alla typ snäll, smart, bra på någonting
men dem kort som var lite speciella var väldigt fina och jag undrar verkligen vem som skrev dem?
så ibland när jag känner  mig deppig tar jag upp korten och läser dem å mår man genast bättre
så glöm inte att skriva ett alla hjärtans dag kort till mig<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0