don't you know i suffer?

nu är blogg-ipoden uppdaterad och gissa vad alla låtarna har gemensamt?
inte så svårt att lista ut om man vet vad jag tänker på hela dagarna...

idag gick ja upp 8 för att jag och lisa skulle gå och prova yoga klockan 10 men jag hade inga pengar så det får vi göra nästa vecka istället :)

sen har jag städat huset (för pengar självklart)
förhoppningsvis har jag tjänat minst 20 kronor

men sen skulle vi på släktträff, farfar fyllde något med 87 tror jag (grattis, grattis)
så jag fick från 10 minuter göra om mig från städtant till normal
och det var precis som en vanlig släktträff, farmor som tror att jag är frida ,  daniel som berättar om när någon 16 åring i fridas ålder stötte på honom(igen)(och verkligen inte sant), lena som irriterar alla, tvillingarna som inte vågar prata medan farmor pratar FÖR MYCKET(bland annat när farfar försökte hålla tal) och att jag sitter och spelar spel på min mobil
men efter 1 och enhalvtimme fick jag äntligen åka hem till bromma igen<3<3<3

men påvägen hem hände en otrolig sak
i skolan för ganska länge sen såg vi en film om dem bästa namnen på hårsalonger i sverige
och gissa vad?
jag upptäckte att den som låg etta på listan låg bredvid farmor och farfar!!
Love is in the hair


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0