stackars emilia :( och mig

jag hatar när folk köper saker som man själv ha tänkt att köpa  eller något man redan har!
det är nog värst för emilia för jag har köpt två par skor som hon har velat ha, omedvetet och sen har massa andra oxå gjort det
men jag hade önskat mig världens finaste klänning som skulle vara perfekt på sommaren, men nu har någon annan köpt den!!!
jag blir verkligen ledsen för jag hade önskat mig den enda sen i januari och jag kan absolut inte köpa de ändå för jag hatar att ha likadana saker som andra...
sen var det en annan gång då jag hade berättat för hedvig att jag tänkte köpa en kjol från topshop, fast hon lyssnade inte så  hade hon tänkt att köpa den efter, fast jag orkade inte tjafsa om de så jag sa att hon kunde köpa den
sånt är bara så jobbigt för man kan inte göra något åt det men ändå önskar man att det hade varit en själv som fått den först :(


Kommentarer
Postat av: emilia

ja jag tycker att vi tar en tyst minut och sörjer lite! :D

2009-02-12 @ 16:45:16
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har oxå velat ha den. Jag visade också Hedvig den där kjolen när den kom ut i Sofis Mode. Då tyckte hon att den var sådär!

2009-02-15 @ 14:40:48
URL: http://heltgalet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0