J A G V I L L H A S O M M A R

Jag kollade på min gamla blogg ifrån då det var vår/sommar och jäklar vad mycket kommentarer jag hade
det fick mig att längta ännu mer till sommaren :(
Jag har redan planerat min sommar, den är nästan proppfull =)
jag ska till frankrike, dansläger, landet, kompisars landställen, seglarläger mm
JÄTTE KUL!

Sen hittade jag ett par gamla solglasögon här hemma och dem var riktigt snygga förutom en liten liten sak, de är leopardmönstrade haha
Leopardmönster är inte snyggt på mig

Den här låten är verkligen sommar, på landet lyssnade jag och hedvig på den här hela tiden :)
 ignonera videon
HEDVIG<3


Kommentarer
Postat av: hedvig

SANNA <3 hahaha älskade sommarlåt!

2009-02-26 @ 15:22:54
URL: http://blondinhedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0