hoppLÖS

var det verkligen i förgår det var den trettonde???
tiden går för snabbt säger jag bara
jag valde att spendera oturskvällen hemma hos familjen levedal där niklas fyllde år, grattis!

gud vad jag började skratta när vi prata om after dark
 vi pratade lite om dem och då sa niklas, dem där killarna som försöker se ut som tjejer?
och då sa lisa, nej va??? de har ju bara lite feminin stil men dem är fortförande killiga
lite femenin stil... de går runt i klänningar och har klackskor...
HAHA( det var roligare när man var där)

sen åkte jag hem till emilia och sov där
nu var det inte bara så att jag sov i emilias säng  utan jag somnade som vanligt i soffan, EN HALVTIMME EFTER VI HADE BÖRJAT SE PÅ FILMEN( runt halv tio)
jag är verkligen hopplös




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0