Hipp Hipp Hurraaaaaaaaaaa <3

snart så fyller jag 14 år!
den 18 februari (glöm inte bort det)

så idag åkte jag, hedvig och bessan in till stan
jag gjorde det för att kolla på saker jag kan önska mig och jag hittade faktiskt ganska fina saker :)
det mesta var på topshop där jag hittade 2 par shorts, ett av dem var med hög midja och sen en orange lång tröja som skulle vara perfekt att använda över ett par shorts när man har blivit lite sådär gyllenbrun på sommaren <3

så då tänkte jag skriva upp en liten önskelista här så ni vet vad ni ska köpa(fast jag gillar oxå att få överaskiningar)
Dansskor, Dansklänning, kläder, make up kurs, topshopkläderna, skor, mineralpuder från ID osv
nu glömde jag säkert nått tror jag...
men kom gärna på något eget =)
                                          


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ruskigt snygga saker!!!

2009-02-02 @ 18:48:42
URL: http://hannalilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0