HATA FRIEND FACT!

har ni friend fact på facebook?
det är att man får massa frågar om alla ens vänner på facebook och sen meddelas den vännen som frågan handla om fast den får bara antingen veta vem som svara på frågan eller vad svaret blev
och jag får verkligen damp på den där!
mest för att folk bara säger massa skit där och man kan typ aldrig få veta vem som sa det!

det jag har blivit mest arg för är tror du sanna eng har en personlighetsstörning( ja)
sen har någon oxå sagt tror du sanna eng kysser bra (NEJ!)
fast vissa saker blir man glad för oxå men ändå blir jag så arg och jag vet att det inte är meningen att man ska ta det seriöst men jag vill veta vem som säger allt!

det konstigaste är väl ändå att så många kör det för det finns 21 som har svarat på en fråga om mig :S

Kommentarer
Postat av: susanna

ja har oxå fött de men ja fattar inte hur man ser svaret på frågan... e sjukt störande

2009-02-06 @ 15:42:10
Postat av: emilia

haha jag älskar det, jag fick (bla):

tror du att emilia kysser bra-ja

tycker du att emilia är snygg-ja

2009-02-08 @ 20:27:14
Postat av: sanna

haha jag tror att det var jag som svara på dem där...

jag har svarat på tusen av dem

jag svara på tror du att emilia har varit intresserad av dig

2009-02-08 @ 20:34:14
URL: http://littlemissaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0