hallelujah

Idag fyller jag 14 år :=)
jag har fått en present på morgonen och några ikväll, resten ska jag få på söndag då det är släktträff
det var jätte fina presenter <3
lisa var väldigt smart som istället för att fråga vad jag gillar för sorts presenter tänkte på vad jag gillar så hennes present var perfekt!
precis en sån jag hade önskat mig =)

jag är jätte glad för det är massa som har skrivit på min facebook wall!
jag känner mig väldigt omtyckt just nu...
det är 22 personer som har skrivit på min wall =)
jag tycker det är riktigt många


här är en bild från annas blogg från när vi hade skidskodag
mina bilder kommer senare



 http://heltgalet.devote.se


Kommentarer
Postat av: Emmi

Nämen grattis (i efterskott ;P) älsklingen min <3 Hoppas du fick en alldeles underbar födelsedag så ses vi i sälen! <3 PPP <3



Puss På Pannan :P

2009-02-21 @ 00:31:20
URL: http://emiliecewers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0