Go Norrköping

i helgen har jag varit på winter festival i norrköping som hölls av Tony Irwing
Jag, lisa och björn åkte tillsammans i ludvigs bil
jag och lisa som e nästan lika galna i twilight(jag är lite mer) ängnade resan åt att lyssna på twilight soundtrack och så läste jag högt ur twilight hehe
Nu har jag sett den 6 gånger(3 på bio) fast planerar att se den ikväll igen

men nu skulla jag ju prata om tävlingen...
I latin kom vi tvåa och i standard vet jag inte
det var ett jätte fint pris man fick, det var e glas och så var det som en kvist på baksidan

det här var en ganska ovanlig tävling för det varen kille som svimmade fast aldrig vaka så han blev hämtad av en ambulans, sen hade även tony fixat några special grejer

och har jag sagt att jag har hittat en dansklänning som jag vill fixa!
den e jätte fin fast jag har bara en catwalk bild på den så jag tänkte göra lite ändringar så den blir mer danslik och så kan man ge bilden till en sömmerska!
<3
lite olika bilder från tävlingar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0