Feelgood

nu har jag uppdaterat min ipod igen och nu är mitt tema feelgood låtar för gud vad jag är glad!
finns det något som är bättre än att vara glad?
om du inte är särskilt glad kommer du nog vara gladare efter dem här låtarna

musik som jag placerar i feelgood är låtar som man vill sjunga och dansa till, så egentligen behöver dem inte vara så glada =)

jag önskar nästan att jag skulle ha levt då man var hippie eller afrokrull var inne för gud vad kul man skulle ha det då!
och musik var så härlig också, för egentligen kommer dem flesta glada låtarna ifrån 80 talet...
och man kan inte vara lycklig utan lite michael jackson musik =)

ni får gärna kommentera om det är någon mer låt som fattas...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0