Wayfarers

Varför kan man aldrig vara ensam med att ha något!!!
jag har ett par Ray Ban wayfarers liknande solglasögon och självklart har alla andra det nu oxå!
fast det är klart att alla andra oxå får ha det men man blir så frustrerad när man tänker på hur man ska se ut i sommar med dem och sen kommer andra gå runt i likadana...
haha okej jag ska sluta klaga, JAG ÄR EN TÖNT!
så nu har jag sagt det själv så ingen behöver påpeka det ;)
Ja skrev föresten om dem för ganska länge sen tror jag =D

och nu hittar jag inte bilden, konstigt
får lägga upp den sen

Kommentarer
Postat av: emilia

alla har såna, ja det är sant. tom jag! men vaddå, alla har ju det för att man tycker det är snyggt :)

2009-03-09 @ 14:16:00
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: Anonym

och du tror att du är den första?? XD

2009-03-09 @ 22:24:59
Postat av: bessan

neee sanna du e inte alls en tönt <3

2009-03-10 @ 17:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0