Sälen

Nu har jag just kommit hem från sälen, vi bodde i hundfjället
det är andledningen till den dåliga uppdateringen, hade ingen dator
jag hade inte åkt skidor på tre år så jag kan inte precis säga att jag var bra men jag blev bättre och bättre =)
en dag åkte emelie dit och jag och bessan åkte med henne
vi åkte lite guppbacke då och gid vad jag ramlade!
jag ramlade en gång rakt fram på magen, AJ
sista kvällen åkte vår min, bessans och toves familj upp till topstugan, med skoter!
några fick sitta bakom på ett släp och några på skoter, och självklart kastade jag mig på en skoter och det var tur för det var den där inget släp skulle vara bakom :)
fast frida vill oxå åka där så hon satte sig bakom föraren och fick hålla i honom, medan jag fick hålla i henne=(
fast på nedvägen fick jag hålla i en annan kille =D
KUL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0