Rätt åt honom!

jag vet det hände för ett tag sen men jag verkligen inte förstår mig på chris brown!
för er som är segare än jag menar jag att han typ hade misshandlat rihanna
jag blev jätte ledsen när jag hörde det för ett tag sen
jag läste några intervjuer från när han var precis nykänd och liten och han var så gullig då, man tänkte jua tt han var värsta tönten i skolan och så men så gör han så!
sen är han jätte gullig i The oc oxå när han dejtar kaitlin och hur fan kan en sån kille göra nått sånt?
han ser ínte precis ut att vara en badboy :/
jag ska aldrig mer lyssna på hans låtar även fast de är bra för han e bara en falsk äcklig kille
seriöst jag tyckte with you var jätte bra för länge sen men man kan inte tänka sig att killen som sjunger den har misshandlat nån, flera gånger!
och jag som tyckte de var perfekta för varandra förut =(

hoppas han hamnar i 10 års fängelse, rätt åt honom!

Kommentarer
Postat av: malin

Men vafan chilla, fan vad du överreagerar. Alla är chockade av vad som hänt ! Chris Brown är inte falsk & absolut inte äcklig ! :O Dröm tjejen, han får aldrig 10 år, man kan inte bara sluta lyssna på en artist man gillar för att han skadat någon..

2009-03-02 @ 18:42:49
Postat av: Anonym

eh, ursäkta!

tycker du att det är okej att misshandla sin flickvän menar du?

du verkar SUPER smart verkligen

2009-03-03 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0