oh my god, KILL ME!

text och fotto taget från en annan blogg men jag tyckte det var lite intressant

Gröna Lunds "Insane" blir världens längsta och högsta bana av sitt slag.



Gröna lunds nya bergochdal bana!
Denna galna kreation går under namnet "INSANE" och kommer verkligen att bjuda på en helt galen åktur.

Under 75 sek kommer man alltså att sitta i vagnar som är placerade rygg mot rygg på båda sidor om rälsen. Sedan åker man sakta upp för backen vid vattnet - när man sedan kommer fram till stupet så kommer alltså vagnen att börja rotera beroende på passagerarnas vikt. Detta ger en helt sjuk känsla alltså.

Någon som vill åka tillsammans me mig?
haha älskar bergochdalbanor!!!!
den roligaste jag någonsin åkt har 7 loopar och 1 stup
finns på sea world i florida för de som blir intresserade =)
åkte 7 gånger i rad haha


Kommentarer
Postat av: emilia

jag läste också detdär.. sjukt läskigt men jag ska försöka att inte banga ;P

2009-03-03 @ 20:54:37
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: hedvig

jag tror nästan denna är äckligare...har du sett vagnarna eller?? det är galet!! jag ryser. man har inget framför sig liksom...man sitter typ bara på en stol...och man kan liksom bara vara längstfram...för det finns bara längst fram...

2009-03-03 @ 22:24:30
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, Hedvig! Du tog min replik! JAG RYSER!! SERIÖST!! PÅ RIKTIGT!!

2009-03-04 @ 21:08:28
URL: http://heltgalet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0