MOAHAHA

Varför känner jag på mig att ingen lyssnar på mina videos som jag lägger in???
ni får gärna kommentera så vet jag att en all fall lyssnar =)

nu är det pluggveckan
jag ska få så många i hög grad jag kan så nu ska jag fjäska och vara jätte smart =D
fin idé eller hur?
så idag har jag försökt charma tommy lite, inte så lyckat tror jag, men det gick ändå bättre för mig än vad det gick för anna! HAHA
vi skulle leka nånting på gympan innan vi körde intervall träning, tommy kasta ut massa bollar till folk innan vi börja och jag trodde att vi fick köra så jag sa till anna att hon skulle kasta på någon och det gjorde hon och efter det gjorde hon ett mohaha skratt
och då kommer tommy och blev arg och sa vad fan gör du?
haha jag fick lite dåligt samvete, men bara lite

smartisen anna <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sanna!!! Den där bilden är såååå ful!!! HATAR DEN! OCH DIG, för det där på gympan :(

2009-03-04 @ 21:04:38
Postat av: Anonym

lite svårt/jobbigt att kolla på filmerna när det är musik i bakrunden 24!

Vet inte om, och i sånna fall hur man stänger av den musiken -.-'

2009-03-06 @ 19:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0