Som ett litet barn

gud vad det snöar!
jag har kommit på att sommarn kanske inte är min favorit årstid trots allt, alla fall inte om man jämför med hur det är ute  nu
jag verkligen älskar snö!
jag, anna och hennes lillebror bestämde oss för att åka pulka vid en liten backe här i närheten
jag förstår mig inte på anna, hon hatar snö!
det e omöjligt, SNÖ ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!
jag blir som ett litet barn när det snöar, jag hoppar omkring och kastar snö runt omkring mig
idag blev jag så lycklig att jag mulade mig själv =)
fast sen behövde jag gå hem och äta och då var det slut på det roliga
jag hoppas verkligen att snön ligger kvar imorgon fast det kommer ändå inte bli särsklit kul för det finns ingen att vara med:(

en arg drake utanför NK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0