Ljudet av ditt hjärta

det är den bästa bok jag nånsin läst!!!
jag fick den för en vecka sen på min födelsedag och nu är den redan slut!
varför ska alla böcker vara så korta, jag skulle vilja att den var lika tjock som en harry potter bok
nu har jag bara en del kvar ju och om jag läser den lika fort som de andra kommer det inte finnas någon bok kvar
fast som tur är kommer den ut den 12 mars tror jag så jag har något att se fram emot ett tag =)

VARNING: GRÅTFRAMKALLANDE
slutet är såå fint, fast sorligt ;(

"Bella?"
Edwards mjuka röst hördes bakom mig. Jag vände mig om och såg honom jogga uppför trappan, med vindrufsigt hår efter att ha sprungit. Han omfamnade mig genast, precis som på parkeringsplatsen, och kysste mig igen. Kyssen skrämde mig. Den var för laddad och hans läppar pressades alltför hårt och desperat mot mina - som om han var rädd att vår tid höll på att rinna ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0