helt fel

varför är det alltid så att man får många besökare men aldrig några kommentarer!!!

jag har hittat världens bästa sak!
ni vet att man typ har massa orenheter på naglarna så om man klämmer pormaskar med dem får man lätt ärr eller inflamationer
så jag hittade en produkt som man använder att klämma med istället
måste köpa...

så kollade jag på dansresultaten från tävlingen och gissa vad...
DET ÄR FUSK!!!!    (enligt mig)
när man är i final skriver dommarna vilken placering de tyker man ska få
jag fick siffrorna 33113
Amelia och august fick 11334
Vinnarna fick 22642
Är de bara jag eller låter det helt fel?????


tyvärr var inte benjamin där....
han måste tro att ja är helt galen som springer runt och fotar honom på varenda tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0