When you can live forever, what do you live for?

idag var jag, emilia, stella, emelie och bessan och kollade på twilight!!!
gud jag har längtat efter att se den ända sen den kom ut
jag var lite orolig för att dem skulle se att vi var under 15 fast dem frågade inte ens
det ända problemet var att stella tappade sin biljett så hon kom inte in, men som tur var kom det en tant och fixa det

så eftersom jag är på twilight humör så har mina 3 favorit låtar den här veckan något med vampyrer att göra :)
dem två första är soundtrack till twilight och den andra nämner dme vampyrer någon gång

glömde jag berätta att jag har blivit kär????!!!!!

I EDWARD CULLEN/ ROBERT PATTINSON
han är så förihelvetesjävlasexig

det e något som e så sexigt och mystiskt med honom att när man ser honom(på bio såklart) så ryser man av välbehag i hela kroppen...

sen undrar jag om jag är ensam om att tycka att hans brosa i filmen oxå är snygg?
någon som håller med?







Kommentarer
Postat av: molly

oh ja! han är sjukt snygg han med!:D

2009-01-27 @ 18:58:24
URL: http://mollina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0