eye for an eye makes the whole world blind

idag hade vi debatt på engelskan om dödsstraff
jag är skit förvånad över hur många som var för dödsstraff
på nej sidan var vi 7 personer och två av dem satt bara där för att dem inte orka flytta på sig!
den andra sidan var dem runt 17 på
fast det e klart att jag fattar att alla bara valde en sida men ändå...


det var då Liiiite jobbigt eftersom jag fick göra nästan allt
mest för att ingen annan orka göra det och för att jag ville att vi skulle ha något att säga

jag hatar verkligen debatter!
antagligen för att jag förlorar varje gång men jag e väldigt segtänkt så jag hinner aldrig svara smart:(
men ändå blev det lika :)
fast ingen av våra dabatt grejer var särskilt bra och speciellt inte på engelska

måste bara påpeka att det absolut inte är MINA glasögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0